sobota 11. ledna 2014

Fashion Wishlist

Protože teďka trávím většinu času zkouškovým, psaním seminárek a mým největším společníkem byli poslední dva dny Beck a Bauman (i když Bauman je super, jeden z mých nejoblíbenějších sociologů, protože je srozumitelný a přitom inteligentní) a nebo Trier (aneb čtyři hodiny v kině na obou dílech Nymfomanky, která byla hrozná). Nutně potřebuji něco na odreagování a co je k tomu lepší než móda?
Já mám hrozně ráda vytváření wishlistů, protože bez nich nic nenakoupím. Já se hodné ráda chodím jen tak procházet po obchodech, ale to už mě něco musí opravdu neuvěřitelně zaujmout, abych si to koupila bez rozmýšlení. Jinak si potřebuji už doma ujasnit, co si chci koupit a to v obchodech hledám. Tady je můj současný wishlist.

Černé mini šaty s bílým límečkem
Kousek, po kterém toužím už hodně dlouho. je mi vcelku jedno, jaký střih šaty budou mít, jestli úzké nebo trochu rozšířené a taky je mi jedno, jestli to bude kulatý límeček nebo košilový. Důležité je, aby šaty byly krátké, černé (bez ozdob, nanejvýš můžou být potaženy černou krajkou) a čistě bílý límeček. Zamilovala jsem si je, když je nosila moje oblíbená zpěvačka IU (o níž už jsem sem jednou psala) a hrozně je chci. Budu v nich vypadat jako sexy verze viktoriánské školačky.

Černá aktovka
Já a kabelky to je věčný boj. Mně se totiž líbí hrozně málo kabelek, většinou mám jednu, kterou nosím ke všemu. Ovšem tento trend aktovek se mi velmi zalíbil, ty a psaníčka jsou asi jediné kabelky, co se mi líbí (ale všechny psaníčka jsou moc malé, takže je jasné, co vyhrává). Žádnou pořádnou aktovku ale nemůžu sehnat. Buď jsou moc drahé nebo moc malé. Samozřejmě se mi líbí i různě vzorované aktovky (hlavně s puntíkama), ale řekla jsem si, že dokud neseženu základ černou, tak si nebudu kupovat žádnou jinou.
Momentálně jsem dospěla ke kompromisu a mám objednanou jednu z e-bay, která byla vážně levná (kolem tří stovek), není tak velká, ale je docela větší a je hlavně docela zdobená (má mašličku a tak). Není úplně to, co jsem hledala, ale je roztomilá a dívčí.
Každopádně po klasické aktovce se taky ještě pořád koukám, ráda bych si časem rozšířila sbírku.

 Vzorované punčocháče
Vzorované punčochy jsou moje nová obsese a když jsem ještě zjistila, jak je na e-bay prodávají levně, tak jsem jí propadla úplně. Tohle je už tak částečně naplněný wishlist, protože mám objednané asi čtvery, ale myslím, že jich ještě hodně časem objednám.

Cestovní hrnek na kávu
Tady tyto cestovní hrnky jsou super věc. Úplně jsem ještě nepřišla na to, jak se jim říká (a to ani v češtině ani v angličtině), ale vypadají stejně jako když si berete take-away kávu, ale jsou z keramiky a na více použití. Já piju dost veliké množství kávy, ale klasické termohrnky se mi vůbec nelíbí (i když zase mají výhodu, že je můžete dát do kabelky, tyto jsou otevřené). Tyto jsou pěkně elegantní a navíc si je ještě můžu koupit s jakýmkoliv potiskem chci. Nejradši bych měla něco extrémně roztomilého jako Hello Kitty, My little pony, cupcaky nebo něco princeznovského.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.