neděle 19. ledna 2014

Život s tancem

Dneska jsem se rozhodla se tu podělit o moje úplně první dokumentární videjko. Natáčela jsem ho před půl rokem a jednalo se o portrét brněnské skupiny, která tančí irské tance a především jejich "vedoucí". Hodně jsem se na něm naučila a ačkoliv dnes bych toho už docela dost změnila a můj natáčecí styl se dost posunul, pořád si myslím, že je to hezké video. Natáčela jsem ho jako závěrečný projekt do jednoho audiovizuálního předmětu. Dnes se mi zdá, že je tam trochu přetancováno, ale myslím, že se mi docela podařilo odrazit atmosféru, jaká v souboru vládla. Dost tomu pomohlo, že moje respondentka byla hrozně sympatická a tanečníci jsou opravdu excelentní. Ale mně se to těžko hodnotí, přece jenom je to moje dílo. Každopádně je to první věc, kterou jsem dělala a mám pocit, že se nemusím stydět to zveřejnit. Tady je.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.