pátek 24. ledna 2014

Jsem závislá na Nutelle. Je to hrozné. Včera jsem ji koupila a za dva dny je půl balení pryč. Ale prostě...mňam, mňam.
Byla jsem na Nymfomance a byla hrozná. každopádně jsem si uvědomila, že Trierovi závidím. Ať natočí cokoliv, stejně na to půjdu, tak jako spousta dalších lidí. A ať natočí sebevětší sračku, tak se objeví skupina lidí, kteří ji budou milovat a považovat za přelomové dílo. Je to takový filmový Steve Jobs. Což ale teď nemyslím nijak hanlivě ani ironicky. Tohle je podle mě bod, do kterého by se chtěl dostat další umělec. Stát se klasikou ale ještě u toho stále aktivně tvořit. To je krásné.
Taky jsem viděla nejlepší divadlo svého života. Ale o tom nemám moc, co říct, protože to byl takový hodně pocitový zážitek.
Mám hrozně ráda Brno, když jsou prázdniny. Prázdné šaliny, prázdné kavárny, všechno je super. Tak se můžu procházet a taky objevuju teď hodně nových podniků. V Brně se teď objevilo spoustu nových útulných kaváren, kteér jsou velmi stylové, mají tam výbornou kávu, nějaké jídlo a je tam klid. Taky jsem objevila Ebisu - tradiční japonskouhospodu uprostřed Brna. Mně se na ní nejvíc líbí ten systém, že vám všechno jídlo, co jste si objednali nanosí doprostřed a každý ochutnává.
 A když už jsme u toho jídla (jo, mám hodně ráda dobré jídlo), tak jsem se rozhodla, že začnu dobře zdravěji vařit. Moje kuchyně je sice dobrá, ale velmi taková tučná - hodně másla, smetaky, knedlíků, dost smažím a taky hodně vařím sladká jídla. Ale jinak když jím venku, tak docela ráda jím zdravě, tak jsem se rozhodla inspirovat. Uvařila jsem kuřecí kousky s rýží a čínskou zeleninovou směsí, ale hlavně jsem vymyslela výbornou marinádu ze sojové omáčky, medu, kari a ještě nějakého koření a bylo to vynikající.
A moje spolubydlící mě nakazila touhle písničkou (která nepatrně vyjadřuje moji situaci :-D ) a je k ní hrozně roztomilý videoklip.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.