sobota 8. února 2014

Momentky z filmového festivalu

Tento rokse mi poštětstilo díky mému učiteli pomáhat na brněnském festivalu krátkých filmů Brněnská šestnáctka. Společně se spolužáky jsme tam natáčely krátká videa, která mapovala atmosféru festivalu a zároveň se zabývala různými tématy související s festivalem. Věnovali jsme se jak návštěvníkům, tak hostům i organizátorům.  Jelikož jsme na to měli hodně málo času, tak to bylo dost náročné, zároveň jsem se za ty tři dny hrozně moc naučila a hlavně mám pocit, že jsem se hrozně otrkala. Přestala jsem se bát oslovovat lidi, pracovat sama za sebe a tak. Já jsem dohromady natočila asi šest videí a tady zvěřejňuji svoje tři nejoblíbenější. Úplně nejradši mám to poslední, které je o provozním kina Art.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.