sobota 8. února 2014

Zombie malířka


Abych sem nedávala jen samé fotografie, tak jsem se rozhodla napsat i o své oblíbené malířce. Říká si Lora Zombie a je to mladá ruská umělkyně. I když je jen o pár let mladší než já, tak je velmi úspěšná a vystavovala už i v zahraničí. Je populásní předevšm v Americe. Hodně se inspiruje v popkultuře, komiksech, ale například i v klasické hudbě. Její styl je velmi barevný a svérázný.


Pro mě Lora spojuje všechno, co mám v umění ráda. Možná jsem to sem už někam psala, takže se možná budu opakovat, ale já mám hrozně ráda, když umění pracuje s kýčem a inspiruje se popkulturou. Lora dělá oboje, její brázky jsou velmi divoké a barevné. Na druhou stranu jsou ale taky smutné, nečiší z nich taková bezstarostná rebelie, ale jsou zatížené melancholií. Její nápady mě často velmi fascinují, ať už pouze tím, že mě pobaví, nebo že mě zasáhnou citově. Ona je velmi osobitá, ale zároveň citlivá malířka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.