sobota 14. prosince 2013

Anglická femme fatale

Mám moc ráda burlesku. Samozřejmě jsem se k ní dostala velmi typicky přes Ditu von Teese a zamilovala jsem se do ní. Vizuálně se v ní spojuje spousta věcí, co mám ráda - nádherné velmi zdobené kostýmy (skládající se z šperků, korzetů, podvazků a jiných věcí), nádherné ženy (zastávám teorii, že každé ženě sluší vintage stylizace), kabaret (jestli něco naprosto zbožňuji, tak je to kabaret 30/40 let, burleska se k tomu úpkně nevztahuje, ale je tím šmrcnutá) a většinou i dobrá hudba. Navíc teď se burlesce věnuji i ve své tvorbě.


A mojí nejoblíbenější burleskou je angličanka Eliza Delite. Zatím mě ze všech tanečnic burlesky, které jsem viděla, zaujala nejvíc. Dokonce jsem ji i viděla vystupovat naživo v rámci festivalu Bohemian Burlesque. Ona působí hrozně panenkovsky a nevinně a přitom je v ní vidět ale takový malý kokektní ďábel a náboj erotična, to se mi hrozně líbí. Navíc opravdu působí jako z jiné doby.

Ona je velmi populární, vyhrála i londýnskou soutěž a má vlastní show ElectroTease. Já nejvíc miluji její vystoupení Like a prayer. Její kostým je vyrobený podle středověkých vypodobenin panenky Marie a tančí na houslový cover písně Like a prayer. Má to ohromnou atmosféru a velmi to na mě zapůsobilo.  Kostým, co tam má je taky naprosto dokonalý a její taneční vystoupení mi taky přijde dokonalé. I její další vystoupení se mi líbí, ale tohle je to kvůli kterému je moje jednička. Bohužel u nějakých jejich vystoupení se mi stává, že mě umí nudit.
Tady si ho můžete pustit.
Ona není moc typ burlesky, co by s publikem flirtoval, ale spíš má takovou auru nedotknutelnosti a dokonalosti. To většinou nedopadá moc dobře, protože potom postrádají ty vystoupení zábavnost a erotický náboj, ale Elize to v tomto vystoupení vyšlo dokonale.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.