středa 11. prosince 2013

Natáčení, malování na nahé tělo a sladkosti

Dneska jsem celý den věnovala natáčení a zároveň jsem si splnila svůj veliký natáčecí sen. Tím je natáčet bodypainting. Teď na vysoké jsem se ale seznámila s kamarádkou, která se mu věnuje a tak jsem ji přemluvila, abych s ní mohla natočit jedno sezení a hrozně jsem si to užila. Mám plno krásných obrovských detailů štětce, jak jezdí po kůži a je to krásné. Použiju to jako shot do předmětu videožurnalistika. Zítra to budu stříhat, tak snad mé nadšení neopadne. A v pátek si splním svůj další natáčecí sen. Jej!
A taky kromě vizuálního potěšení, jsem si dnes dopřála i sladké potěšení. Mám hrozně ráda macarons, největší hispter sladkost v Brně :-D. A dnes jsem přišla na nové místo, kde je prodávají. Dala jsem si vanilkové, višňové a potom ne moc dobré chilli s čokoládou (no, vzhledem k tomu že nesnáším pálivé, tak to asi nebyl moc dobrý nápad).
A když už jsem u toho jídla, tak v úterý jsem byla se svojí spolubydlící na running sushi a bylo to taky dokonalé. Já teda klasické sushi vůbec nemusím, ale tady měli i spoustu jiného jídla, to mě potěšilo. A hlavně jsem mohla ochutnávat spoustu věcí, to mám nejradši a pro asijskou kuchyni mám hroznou slabost. 
...te´d to vypadá, že mě zajímá jen jídlo...což je možná někdy pravda :-D. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.