pondělí 16. prosince 2013

"Doktor." "Doktor...kdo?" "Jenom doktor."

Tak tenhle článek je sice zařazen v rubrice filmy, ale půjde o můj oblíbený seriál. Objevila jsem ho teda teprve nedávno, ale naprosto jsem mu propadla. Jedná se o výbornou britskou sérii Doctor Who. První verze se začala objevovat na televizních obrazovkách už někdy v šedesátých letech, ale mezi fanoušky je oblíbenější a rozšířenější znovu obnovený seriál v roce 2005.
Když to vezmu velmi ve zkratce, tak hlavní postava je muž, který si říká Doktor, který pochází z planety Gallifrey, cestuje časem a prostorem (jeho vesmírná loď má podobu policejní budky s padesátých let a jmenuje se Tardis) a ochraňuje lidskou rasu před mimozemšťany, kteří ji chtějí zničit. Nemůže umřít, ale vždycky když skončí jeho čas, tak zregeneruje a stane se z něj úplně jiný člověk. Celý seriál se žánrově pohybuje někde mezi pohádkou, hororem, nacionalistickým velebením Anglie, scifi, komedií a drama ve stylu Shakespeara. A je to dokonalé.
Já zatím viděla sérii s devátým a desátým doktorem a tak hrozně moc jsem se zamilovala do desátého doktora, že prostě odmítám se začít dívat na série s jedenáctým, protože desátý je dokonalý a nejlepší a nepřekonatelný (ano trochu jsem se platonicky zamilovala...budu se krotit). Ale asi bych je měla brzo shlédnout, protože se chystají díly s dvanáctým doktorem, kterého bude hrát můj oblíbený herec a jsem na něj zvědavá. Asi o doktorovi bude víc článků, dneska jen krátce o mém oblíbeném doktorovi a jeho doprovodu.

Nejoblíbenější doktor
Ehm....tak to je asi jasné.  Desátý.
Protože je hrozně charismatický, vtipný, lidský, geniální, citlivý, excentrický, šílený, odvážný, démonický a sexy.A samozřejmě hlavně výborně zahraný, protože David Tennant je skvělý herec.
Tady je velmi dramatické video (možná víc dramatické než celý seriál), kde je úžasnost desátého doktora v celé jeho kráse.
Nejoblíbenější společník
Donna Noble


Doktor většinou necestuje sám, ale má různé lidské společníky. Tím nejlepším, nejvtipnějším a nejsvéráznějším byla rozhodně Donna. Donna, původně sekretářka, byla nejvíce drzá, vtipná a osobitá postava. Doktora doplňovala svým selským rozumem a přízemnosti. Na druhou stranu byla taky velmi lidská a citlivá. Taky to byla jediná dívka, která s ním cestovala a nezamilovala se do něho. I tak ale mezi nimi byla výborná "sourozenecká chemie". Navíc ji hrála Catherie Tate, což je vynikající britská komička a její show jsem na youtube sledovala ještě před Doctorem Who. I k Donně přikládám video, ale tentokrát vtipné, rychlé a zábavné. Takové jaké se k ní hodí.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.