pondělí 9. prosince 2013

Korejka, jazz a retro

V tomhle článku se budu věnovat mojí popové korejské oblíbenkyni IU. Poslouchám ji už docela dlouho a mám ji ráda, protože má takový roztomilý a jemný styl. Její věci jsou hodně laděné muzikálově a ona má celkově takovou velmi dívčí až dětskou image, nesnaží se být za každou cenu sexy a to je docela osvěžující. Navíc mi přijde hrozně rozkošně pěkná. Taky si myslím, že je na tom pěvecky dost dobře (ale zase já jsem hudební analfabet) a i hraje na několik nástrojů.


Nedávno jí vyšlo nové album, které je trochu jazzově laděné (stále ale jsme v popu, ano :-D) a dost mě chytlo. Rozhodně je mnohem dospělejší než všechno předtím. Ke každé písničce je udělaný videoteaser, takže vám sem dám ukázky mých nejoblíbenějších písniček, abych vás nezahlcovala hromadou hudby, pokud se vám něco zalíbí, můžete dohledat. Navíc se mi i velmi líbí, jak jsou ty videa udělané, pěkně podtrhují atmosféru písničky.

Everybody has a secret (tohle je duet se členkou mojí oblíbené skupiny Brown Eyed Girls)

Wait                                

Modern Times

Taky se mi moc líbí celý koncept, který IU k tomuto albu zvolila. Je to celé laděné do retra a má to takovou zvláštně smutnou a hořkosladkou atmosféru.



 Ve stejném duchu je i videoklip k písničce The red shoes, což byl hlavní singl z alba. Ten videoklip je takový pohádkový a romantický, jak jsem u IU zvyklá a jak to mám ráda, ale tentokrát je méně muzikálový a více působí jako kousek z nějakého filmu. A IU už je více taková ženská a smyslnější.
 No a nakonec sem dám módní okýnko, protože během vystoupení nosila IU hrozně pěkné outfity.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.