neděle 15. prosince 2013

Vánoční cukroví

Mám hrozně ráda Vánoce. Sice jsem židovka, ale Vánoce slavím pořád a ráda. Můj otec je křesťan (husita, to mi přijde hrozně vtipné) a máma ani nikdo z židovské části rodiny nejsou praktikující a víceméně se k židovství vůbec nehlásí, takže se u nás vždy slavily klasické české křesťanské svátky. A Vánoce jsem jako malá milovala, žádný svátek jsem tak neuvěřitelně neprožívala. To tajemné kouzlo Vánoc mě oslovuje dodnes a navíc podle mě dneska Vánoce pro většinu lidí už stejně postrádají ten náboženský kontext. Pro mě je to tradiční český svátek a hlavně rodinný (a navíc mám teď svátky dva - chanuku, která má pro mě ten náboženský význam a je to spíš oslava s přáteli a Vánoce - které jsou pro mě spojené s rodinou). No abych se dostala k pointě, tak celý víkend jsem strávila pečením vánočního cukroví. Byla jsem na to sama, protože máma ani táta se vaření ani pečení nikdy nevěnovali (a každý rok se cukroví kupovalo). Mě ale pečení a vaření hrozně baví, tak jsem se rozhodla, že se do toho pustím. Protože mám ale teď doma super úžasný foťák z fakulty, na která natáčím, tak mě teď láka všechno fotit, tak jsem si to i nafotila. Každopádně to ale bylo trochu problematické, protože sama péct a i si to u toho fotit, není moc snadné, tak jsem to za chvíli vzdala.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.