neděle 22. prosince 2013

Chanuka, Vánoce a tak

Když už jsem sem dávala fotky ohledně pečení vánočního cukroví, tak jsem se rozhodla vyhrabat fotku chanukového jídla. Tento rok jsem slavila chanuku se svojí nejlepší kamarádkou a bylo to skvělé.
Poslední dny mě ale naprosto zaplňují Vánoce. Nejvíc času jsem strávila nakupováním dárků pro svoji jedenáctiletou neteř, jelikož mě celá rodina určila za odbornici na holčičí záležitosti, takže vždycky dostanu spoustu peněz od všech příbuzných a jdu nakupovat pro ni dárky. Ne že by mě to úplně vadilo, já ráda nakupuji věci pro mladé slečny, můj vkus se v některých věcech zasekl možná i před jedenáctým rokem, takže mi to nedělá problém. Ale vánoční davy jsou peklo.
Po několika letech se taky těším na Silvestra, protože pojedu za kamarádkou do Prahy a budeme chodit po asijských restauracích a po výstavách.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.