středa 25. prosince 2013

Ženy, válka a fotoaparát

Už dlouho jsem sem nedávala žádné zajímavé fotografie. Dneska jsem se rozhodla ukázat vám fotografku Christine Spengler, která se věnuje focení válečných oblastí. Z jiných fotek co jsem se dávala, se může zdát, že preferuji spíše stylizované fotografie, takže tenhle výběr možná překvapí. Já mám dokumentární fotky hodně ráda, ale najde se jen málo fotografů, kteří se mi jimi trefí do vkusu. A zvlášť to platí pro válečné fotografie, kterým se občas i vyhýbám. Ovšem Christine Spegler je dokonalá, její fotky jsou hrozně citlivé a osobité. Taková dokumentání fotografie mám přesně ráda. Christine se věnuje focení ve válečných oblastech už od sedmdesátých let, takže toho nafotia už spoustu ve velmi rozdílých místech. Vybratjen pár fotografií byla vážně náročné.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.