neděle 15. prosince 2013

Princ a princezna ledu

Jsem veliká fanynka krasobruslení. Jinak se o sport víceméně vůbec nezajímám a neznám asi ani jednoho známého českého sportovce, ale jakmile začne sezóna krasobruslení, tak ožívám. A prožívám to opravdu velmi náruživě, fandím, hádám se s porotci, osočuji moderátory, propadám momentům zoufalství a radosti. Pravidelně sleduji všechny přenosy evropského i světového šampionátu (sledovat Grand Prix a všechny ostatní soutěže, bohužel nemám čas). Své favority si ale nevybírám na základě národnosti (za což jsem momentálně rád,a protože ty kotrmelce, co naši krasobruslaři momentálně vyvádí, by mě už asi připravili o nervy), ale prostě na základě sympatií a nějakého kouzla. Vzhledem k tomu, že brzo bude zimní olympiáda, tak o krasobruslení asi budu psát hodně.
Mojí nejoblíbenější disciplínou jsou a vždycky byly tance na ledě a tam mám momentálně dva favority. Dneska jsem se rozhodla, že napíšu o tom mladším, který je teprve na začátku své kariéry.
je to ruský pár Elena Ilinykh a Nikita Katsalapov.


Přijdou mi hrozně elegantní, ale přitom plní života a energičtí. Nedávno jsem se taky dočetla, že jejich největším vzorem je můj další velmi oblíbený pár, takže se to tam asi odráží. Poprvé jsem si jich všimla na Evropském šampionátu 2012, kde totálně pokazili krátkou jízdu a potom zajeli naprosto fenomenální volný program a skončili třetí. Tenhle volný program dodnes patří k mému nejoblíbenějšímu od nich, i když dnes už jezdí technicky mnohem lepší programy, tak tenhle má pro mě zatím největší drajv a emociálnost.
Tady je, tanec začíná asi tak od první minuty.
Na evropské úrovni se už začínají umisťovat na výherních pozicích (i když zatím jen druhé a třetí místa), ve světovém měřítku bývají většinou pátí. Já si ale myslím, že mají obrovský potenciál a mně ze všech mladých párů přijdou nejzajímavější. No uvidímě co předvedou na olympiádě. Já jsem si zatím jejich letošní programy nepouštěla, nechávám se překvapit až na olympiádu.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.