středa 25. prosince 2013

Růžová a feminismus

Tohle bude článek o mojí nejoblíbenější bloggerce a feministcké aktivistce Angeline.


Narazila jsem na na úplně náhodou na tumbleru, začala ji sledovat a čím déle ji sleduji, tím ji mám radši. Nejenom že její feministické názory jsou mi extrémně blízké (ono se často zapomíná na to, že ženy které se hlásí k feminismu mají často naprosto odlišnou představu o tom, co to feminismus znamená a třeba pro mě bylo docela problematické najít nějaký směr či osoby, se kterými bych se mohla ztotožnit). Angeline hodně mluví o tom, že celý feminismus by měl být hlavně o volbě, že není nic antifeministického na tom, když žena odmítne kariéru nebo tak, ale všechno by to měla být svobodná volba. A taky že rovnost neznamená stejnost a všechny různé podoby mužství a ženství by měly být stejně přijímané. S tím se ztotožňuji. Navíc má ještě ke všemu úplně super vkus a taky miluje růžovou.

Angelina používá přezdívku Albin Wonderland a živí se jako modelka a ilustrátorka. Na jejím blogu si můžete všimnout, že je hodně ovlivňována popkulturními vlivy. Má ráda marvelovské komiksy, Disney pohádky, My Little Pony, Sailor Moon a takové tyto věci. Hrozně mě na ní baví, že je šíleným způsobem infantilní, ale má zároveň velmi rozumné názory, je chytrá a schopná (ano ženskost, roztomilost, zájem o vzhled a touha být opatrována neznamená neschopná, slabá, hloupá, bez zájmu o kariéru, bez vlastního názoru...jsem ráda, že konečně se objevila žena, která tohle reprezentuje a zároveň se nebojí o sobě říct, že je feministka). A taky je roztomile vtipná. Dělá videa na youtube, kde dělá různé review, make-up tutorialy a taky mluví o ženách a tak. Teď vám pustím své nejoblíbenější video (Albin, kde jsi byla, když jsem byla v pubertě? :-D)


Plus má ještě naprosto dokonalý styl, je tam vidět inspirace retrem, ale i japonskou módou jako lolita a gyaru. Dohromady je to naprosto dokonalé. To se mi líbí, že vždycky když najedu na její blog, tak najdu něco, co se mi hrozně líbí. Nejenom její feministické posty, ale má i stejný smysl pro humor, stejný vkus a slabost pro šílené roztomilosti. A její vlasy. Miluji její vlasy. A chci její kabelku, protože je dokonalá.


Každopádně, jestli vás zaujala, tak tady jsou její stránky - AlbinWonderland - jsou tam potom odkazy i na její youtube, twitter a další stránky. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.