úterý 10. prosince 2013

Svět roztomilosti

Ano, jednoho dne přijdu do hudebního pekla. A bude se mi tam líbit.
Mám hrozně ráda korejský pop a hlavně dívčí skupiny. Z velké části je to z toho důvodu, že jsem vcelku dívčí až dětinský typ a mám ráda růžové, roztomilé a sladké věci. A to je něco, co mi v západním popu chybí.
Takže teď sem dávám svůj výběr mých momentálně nejoblíbenějších velmi (ale velmi) sladkých písniček.

Hello Venus - Do you want some tea?
Celá tahle písnička je o dívce, která se trápí, že její přítel nechce udělat první krok. Je to hrozně sladké a hloupoučké.  Navíc mi přijde velmi vtipné, jak ony zpívají o tom, že vlastně chtějí, aby se s nimi konečně vyspal (aspoň mě to z toho jasně vyplynulo) a tváří se u toho jako devítileté holčičky. Všechno samozřejmě v pastelových barvách. Tu písničku jsem ale poslouchala celé září a navíc se mi hodně líbí choreografie.

Girl´s Generation - Gee
Tak tohle je asi jasné. Jedna nejpopulárnějších k-popových písniček a první věc, kteoru jsem od SNSD slyšela. Je to neuvěřitelným způsobem chytlavé, ať už taneček nebo písnička.

Girl´s Day - Twinkle
Girl´s Day měly období, kdy dělaly velmi svérázné a dětinské videoklipy (ne že by mi úplně vadil jejich přerod, kdy v upnutých kalhotech kroutí zadkem). Samozřejmě hlavní zápletka je opět romantická, hlavní hrdinka odstraňuje z cesty všechny své konkurentky. Sice ten videoklip mě tolik nebaví, protože Minah mě docela irituje, ale písnička je výborná.

Dal Shabet - Be ambitious
Tak se vracíme ke stejné zápletce jako u prvního videoklipu (korejci asi mají nějaký problém s fyzickým kontaktem, když se to tak často objevuje v jejich videoklipech). Dívky se snaží přinutit své chlapce, aby je začaly brát jako ženy. Tentokrát ale zvolily trochu agresivnější způsob než Hello Venus a písnička je obdařena velmi duchaplným textem "Stop looking at my eyes, look at my legs..." . Za mě klip i písnička jsou jedna z nejzábavnějších věcí, které se v k-popu za tento rok objevily.
Rainbow - Sunshine
A nakonec můj poslední objev. Klip nemá vlastně asi ani žádnou zápletku, hlavně být co nejvíc roztomilý :-D. Já Rainbow jako skupinu nemám moc ráda, jejich způsob roztomilosti mi přijde moc tlačený na sílu, ale ta písnička je horší než droga.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.